8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی
8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی
- ارتباط با مطبوعات و خبرنگاران و تشویق آنها به درج اخبار مثبت درباره شرکت، برندها و محصولات آن
- حمایت از برنامههای عامالمنفعه، ورزشی، علمی، هنری و غیره با هدف افزایش شهرت شرکت، برندها و محصولات آن
- ارتباط با گروههای مرجع، افراد سرشناس، تصمیمگیران دولتی و غیره با هدف بهبود تصویر شرکت نزد آنها
- برقراری رابطه با مراجع قانونی و دولتی با هدف پیشنهاد و دفاع از قوانین و مقررات مطلوب شرکت
- ارائه مشاوره به مدیران ارشد شرکت درباره موضعگیری در خصوص مسائل عمومی جامعه
- کمک به معرفی بهتر محصول جدید شرکت از طریق خبرسازی پیرامون آن
- افزایش علاقه مشتریان به برندها و محصولات شرکت از طریق انتشار اخبار و محتواهای مطلوب درباره آنها
- دفاع از برندها و محصولات شرکت در زمانهای بحرانی
دیدگاهتان را بنویسید