مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم
مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم و منافعش را رعایت می کنیم.
برای تحلیل این اصل، باید به نقش های نماینده و یا بازاریاب بپردازیم.
هر نماینده می تواند دو نقش زیر را ایفا کند :
نقش مشاور
نقش فروشنده
بر اساس اصل فوق، نقش مشاور اهمیت بسیار بیشتری دارد.
بنابراین،برای اینکه در فروش موفق باشیم، باید مشاوری قوی و دلسوز باشیم. برای تحقق این مهم نیز، موارد زیر ضروری است:
دانش فنی مناسب؛
دانش بازاریابی و مذاکره؛
داشتن ستراتژی برد برد.
برای تحلیل این اصل، باید به نقش های نماینده و یا بازاریاب بپردازیم.
هر نماینده می تواند دو نقش زیر را ایفا کند :
نقش مشاور
نقش فروشنده
بر اساس اصل فوق، نقش مشاور اهمیت بسیار بیشتری دارد.
بنابراین،برای اینکه در فروش موفق باشیم، باید مشاوری قوی و دلسوز باشیم. برای تحقق این مهم نیز، موارد زیر ضروری است:
دانش فنی مناسب؛
دانش بازاریابی و مذاکره؛
داشتن ستراتژی برد برد.
دیدگاهتان را بنویسید