*

قانون 70/30 در مذاکره و فروش

قانون 70/30 در مذاکره و فروش
قانون 70/30 در مذاکره و فروش

قانون 70/30 در مذاکره و فروش

عموما فروشنده‌ها خیلی حرف می‌زنند. اما فروشنده‌ی خوب، سؤال‌های خوب و گزیده می‌پرسد.
شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد (70%) گوش کنید و ۳۰ درصد (30%) سوال کنید. کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده‌های ضعیف هستند که زود قیمت می‌دهند. در یک گفت‌وگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می‌پرسد.
در قانون 70/30 شما ابتدا باید محصولات خود را بطور کامل به مشتری معرفی نمایید و وقتی مشتری با رفتارش به شما « نه » میگوید، فروش را متوقف نکنید و جبهه گیری نکنید. در واقع مشتری شما را دعوت می کند به اینکه اطلاعات بیشتری درباره محصولات در اختیارش بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *