اصول اساسی مدیریت ژاپنی
چهار اصل اساسی وجود دارد که نشاندهندهی تفاوتهای روش مدیریت ژاپنی و غربی است.
شرکتهای غربی معمولا برخلاف روش ژاپنی عمل میکنند:
کارمندی که میتواند مسئولیت هر کاری را بر عهده بگیرد، برای افزایش بازدهی و کیفیت آن کار، از هوش کافی برخوردار است.
باید فرصت لازم در اختیار کارمندانی که قصد دارند کیفیت کاری خود را بهبود بخشند ، قرار گیرد.
اعضای یک شرکت مانند یک «خانواده» هستند ، کار گروهی مهمتر از کار انفرادی است.
کارمندی که میتواند مسئولیت هر کاری را بر عهده بگیرد، برای افزایش بازدهی و کیفیت آن کار، از هوش کافی برخوردار است.
باید فرصت لازم در اختیار کارمندانی که قصد دارند کیفیت کاری خود را بهبود بخشند ، قرار گیرد.
اعضای یک شرکت مانند یک «خانواده» هستند ، کار گروهی مهمتر از کار انفرادی است.
دیدگاهتان را بنویسید