*

8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی

8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی
8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی

8 وظیفه اصلی روابط عمومی بازاریابی

  • ارتباط با مطبوعات و خبرنگاران و تشویق آنها به درج اخبار مثبت درباره شرکت، برندها و محصولات آن
  • حمایت از برنامه‌های عام‌المنفعه، ورزشی، علمی، هنری و غیره با هدف افزایش شهرت شرکت، برندها و محصولات آن
  • ارتباط با گروه‌های مرجع، افراد سرشناس، تصمیم‌گیران دولتی و غیره با هدف بهبود تصویر شرکت نزد آنها
  • برقراری رابطه با مراجع قانونی و دولتی با هدف پیشنهاد و دفاع از قوانین و مقررات مطلوب شرکت
  • ارائه مشاوره به مدیران ارشد شرکت درباره موضع‌گیری در خصوص مسائل عمومی جامعه
  • کمک به معرفی بهتر محصول جدید شرکت از طریق خبرسازی پیرامون آن
  • افزایش علاقه مشتریان به برندها و محصولات شرکت از طریق انتشار اخبار و محتواهای مطلوب درباره آنها
  • دفاع از برندها و محصولات شرکت در زمان‌های بحرانی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *