*

مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم و منافعش…

مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم
مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم

مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم

مشتری زمانی از ما خرید می کند که بداند دوست او هستیم و منافعش را رعایت می کنیم.
برای تحلیل این اصل، باید به نقش های نماینده و یا بازاریاب بپردازیم.
هر نماینده می تواند دو نقش زیر را ایفا کند :
نقش مشاور
نقش فروشنده
بر اساس اصل فوق، نقش مشاور اهمیت بسیار بیشتری دارد.
بنابراین،برای اینکه در فروش موفق باشیم، باید مشاوری قوی و دلسوز باشیم. برای تحقق این مهم نیز، موارد زیر ضروری است:
دانش فنی مناسب؛
دانش بازاریابی و مذاکره؛
داشتن ستراتژی برد برد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *