تعداد گزینه ها در فروش
تعداد گزینهها نباید چندان زیاد باشد که خریدار یا مخاطب، از عهدهی پردازش و مقایسهی آنها برنیاید
به عبارت دیگر، شاید سه یا چهار گزینه، بهتر از فقط یک گزینه باشد. اما نباید بر این اساس نتیجه بگیریم که چهل گزینه هم الزاماً بهتر از چهار گزینه است
خیر، اینطور نیست که خریدار شما با افزایش بیرویهی انواع گزینهها، لذت و رضایت بیشتری را تجربه خواهد کرد.
به عبارت دیگر، شاید سه یا چهار گزینه، بهتر از فقط یک گزینه باشد. اما نباید بر این اساس نتیجه بگیریم که چهل گزینه هم الزاماً بهتر از چهار گزینه است
خیر، اینطور نیست که خریدار شما با افزایش بیرویهی انواع گزینهها، لذت و رضایت بیشتری را تجربه خواهد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید