برند یعنی تمایز تمرکز، تداوم
برند یعنی تمایز تمرکز، تداوم…
هویت برند ( Brand Identity )
پایه اصلیِ قدرت یک برند است
برند شما یک هویت دارد که البته نباید با تصویر برند اشتباه گرفت BrandImage
(هویت بصری برند، فقط بخشی از آن است)
این هویتی که برند شما دارد، بخش عمدهای از
« تصور مخاطبان نسبت به برند شما » را نیز میسازد.
هویت برند یک مجموعه از تداعیکنندههای منحصر بهفرد یک برند است. این تداعیکنندهها دلیل وجودی برند هستند و بر قول و وعده ای که از طرف سازمان به مخاطبین داده شده، دلالت دارند/ایران برندینگ
هویت برند ( Brand Identity )
پایه اصلیِ قدرت یک برند است
برند شما یک هویت دارد که البته نباید با تصویر برند اشتباه گرفت BrandImage
(هویت بصری برند، فقط بخشی از آن است)
این هویتی که برند شما دارد، بخش عمدهای از
« تصور مخاطبان نسبت به برند شما » را نیز میسازد.
هویت برند یک مجموعه از تداعیکنندههای منحصر بهفرد یک برند است. این تداعیکنندهها دلیل وجودی برند هستند و بر قول و وعده ای که از طرف سازمان به مخاطبین داده شده، دلالت دارند/ایران برندینگ
دیدگاهتان را بنویسید