خدماتی هستند که به مشتریان میدهیم تا با محصول ما آشنا شوند. مثلا اگر فروشنده گوشی موبایل هستیم، به مشتریان اجازه میدهیم با گوشی مربوطه در فضایی که آماده کرده ایم کار کنند و اگر پذیرفتند، یک نمونه آکبند از آن را خریداری کنند.
۲ – خدمات حین فروش:
مواردی همچون پذیرایی از مشتری و فراهم سازی امکانات رفاهی برای وی، باید در این نوع خدمت مورد توجه قرار گیرد.
۳ – خدمات پس از فروش:
به تعهدات و گارانتی پس از فروش محصول مربوط میشود یا همان ضمانتی که در قبال خرید محصول به مشتری دادهایم.
۴ – خدمات بدون فروش:
خدماتی است که به مشتریان بالقوه میدهیم تا در آینده مشتری ما بشوند. این موضوع هم نوعی سرمايه گذاری و بذرپاشی برای جذب مشتری است.
دیدگاهتان را بنویسید